Interview met Kevin Anderson (ING)

25 april 2014 | In Conversie-optimalisatie, Interviews | Geen reacties

Tijdens 8e editie van het Webanalytics Congres deelden experts en ervaringsdeskundigen op het gebied van webanalyse hun inzichten. Jorik Heins heeft tijdens het congres 3 sprekers geïnterviewd om hun inzichten en visie op webanalytics en online persuasion ook met jou te kunnen delen. Het eerste interview is met Kevin Anderson, teammanager van het digital analytics team van de ING.

 

Als teammanager van het digital analytics team van de ING is Kevin verantwoordelijk voor de prestaties van ING op de website, met internetbankieren en in de app. Kevin vertelt wat het belang van webanalytics is voor ING. Tevens biedt hij ons een exclusief kijkje achter de schermen en vertelt hij over de plannen van ING om gegevens van klanten in te zetten in het belang van de klant.

 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Blue Captcha Image
Refresh

*

Volg ConsumPsy op Twitter!

Loop niet langer onze tips over het toepassen van consumenten- psychologie mis. Volg ons op Twitter!