consumentenpsychologie consultancy

Ervaringen van opdrachtgevers

Ik ben niet zo van de zelfpromotie, dus ik laat liever opdrachtgevers vertellen wat ze van mijn werk vinden.pijl

 

  •  
    "Maud heeft een website-analyse gedaan van onze site. Er was spoed bij, omdat onze commercials uitgezonden zouden gaan worden, maar onze website er nog niet klaar voor was. Maud heeft snel een website-analyse opgeleverd met allemaal zinvolle tips. Ruim 95% van de ingebrachte verbeterpunten worden doorgevoerd. Sommige zaken waren ingrijpend, maar het mooie is dat het verhaal hier en daar wat interne kritiek ondersteunde. Ik weet zeker dat onze website is verbeterd dankzij de analyse van Maud."
    Raymond Peters, Directie Assistent & Controller bij de Actua Groep


  •  
    "Ik vind het fijn dat ik snel kan schakelen met ConsumPsy over de conversiewerkzaamheden. Maud heeft een analyse gemaakt van onze websites, een testplan opgesteld en voert nu conversietesten uit. Ook vragen we ConsumPsy voor redesigns van (landing)pagina’s. Ze leveren mooie designs op basis van strategische keuzes en deze presteren aantoonbaar beter dan de oude designs."
    Cornelie, online marketeer bij Beter Horen
    beter horen logo

  •  
    "De conversie-analyse door Consumpsy was gedegen, goed doordacht en actiegericht. Dat maakt dat we nu een praktisch stuur in handen hebben om de conversie verder te optimaliseren en onze website nog beter te laten aansluiten bij de behoeften van onze bezoekers."
    Remco Tuinman - Eigenaar van 123pallets.nl
    123pallets
  •  
    "ConsumPsy helpt ons bij het optimaliseren van hun commercials met behulp van technieken uit de consumentenpsychologie."
    Elbert Ricken, Bolletje
    » Lees meer over deze case

    logo bolletje

 

Wil jij ook meer verkoop of leads via je website?

Je kan er op rekenen dat Maud deze klus voor je klaart.

Neem contact op met ConsumPsy

 

Ervaringen van cursisten
'Master Online Overtuigen':

logo master online overtuigen

Training voor online marketeers in conversie-optimalisatie met online persuasion.
 

  •  
    "Ik ben enorm leergierig en heb een heel brede interesse, wil liefst het naadje van de kous weten. Ik weet nu dat je als ondernemer relevante informatie mist om resultaat uit je website te halen wanneer je de Master Online Overtuigen niet volgt. Werkelijk alle relevante kennis op het gebied van beïnvloeding komt aan de orde. Daarom is deze training zijn geld dik waard. Ik heb bij diverse klanten al verschillende technieken toegepast of geadviseerd. Van schaarste tot gaze cueing, voor zover ik het nog niet toepaste, wordt dat nu allemaal ingezet."
    Nathan Veenstra, SEO-copywriter, Letterzaken
    over de training 'Master Online Overtuigen'
  •  
    "Ik ben superenthousiast over de cursus Online Overtuigen. Ik heb gave inzichten gekregen die ik nu kan gaan toepassen op mijn website."
    Akkie Riewald, marketeer, MARAcommunicatie
    over de training 'Master Online Overtuigen'
  •  
    "Tof concept, Master Online Overtuigen, ik heb veel geleerd. Je leert inspelen op dieper liggende behoeften en triggerpoints van mensen om zo langdurige resultaten te behalen. Het zijn korte filmpjes, maar het zet je zeker aan tot dieper nadenken. De aanvullende wetenschappelijke studies helpen om dieper op de stof in te gaan. Ik ben van plan veel technieken uit de cursus te gaan toepassen op onze site."
    Hans Kolbeek, online marketeer
    over de training 'Master Online Overtuigen'
  •  
    "De training Master Online Overtuigen is superinteressant en heb al verschillende technieken toegepast bij onze klanten met positief resultaat. Eigenlijk jammer dat het alweer afgelopen is! "
    Nadine Jooren, senior onlinemarketing consultant, Leards
    over de training 'Master Online Overtuigen'
  •  
    "Ik heb de training met bijzonder veel plezier doorgenomen. Het onderwerp interesseert me bijzonder. Het ziet er echt top uit, is heel compleet, heel leerzaam en perfect toepasbaar! Ik raad de training aan, omdat je een enorme hoeveelheid kennis krijgt die op een toegankelijke manier wordt overgebracht. "
    Patty van Ziel
    over de training 'Master Online Overtuigen'
  •  
    "Ik zou de training aanraden aan iedereen die basiskennis wil opdoen over online overtuigen. Ik heb een heel aantal technieken geleerd die ik ga toepassen op de productpagina’s van mijn site, zoals het anchor effect, kudde effect en loss aversion."
    Vera Wieringa, User Experience Manager, Holland.com
    over de training 'Master Online Overtuigen'
  •  
    "In de training Master Online Overtuigen krijg je veel eye openeners, die je misschien wel ergens weet maar door de training helder worden! Ik ben nu bezig met een nieuwe vorm aan mijn bedrijf te geven en dus ook aan mijn site. Dus ik ga het nu allemaal het uitvoeren!"
    Wendy Weel, WordPress Front end Developer, WBW
    over de training 'Master Online Overtuigen'

Meer weten over de training 'Master Online Overtuigen'?

Meer over de Master Online Overtuigen

Bekijk de site van de training

 

Deelnemers workshops/lezingen:

  •  
    "Het verhaal van ConsumPsy prikkelde mij als marketeer. Een wetenschappelijke onderbouwing simpel doorvertaald naar praktische uitwerkingen. Vele voorbeelden klonk allemaal zo klaar als een klontje. Het is gewoon een kwestie van bestaande kennis zo simpel mogelijk inzetten. Net even iets meer nadenken over de boodschap en de vorm en zonder dure marketing/sales inspanningen kan je toch iets bereiken. Afgelopen vrijdag (dag na de presentatie) heb ik nog even een verpakkingsvoorstel aangepast. Waarom? De visuele pijl stond niet gericht op de boodschap die we wilden communiceren. Je hoopt dat je design-bureau daar aan denkt, maar blijkbaar niet."
    Rémon van der Leek, marketing manager Bison International B.V.

  •  
    "ConsumPsy was keynote op het jaarlijkse seminar van SportNext. We gaven een lezing en workshop over het onbewuste consumentenbrein. Zo’n 200 sportmarketeers hadden zich aangemeld om te leren hoe zij technieken uit de consumentenpsychologie kunnen inzetten in sportmarketing. "
    Kim van der Haar, Sportnext - de sportmarketing community
  •  
    "Op uitnodiging van USP Marketing Consultancy gaf ConsumPsy een keynote aan marketingdirecteuren van A-merkfabrikanten zoals Histor, Grohe, Knauf en Bison. Ze deelden inzichten over het geheim van het consumentenbrein en gaven antwoord op de vraag hoe consumenten online geactiveerd kunnen worden om te investeren in hun huis."
    USP Marketing Consultancy BV

  •  
    "Maud is een energieke consumentenpsycholoog met oog voor de business. Zij weet op een prettige manier de theorie aan de praktijk te koppelen door bestaande maar zeker ook nieuwe inzichten vanuit de psychologie en consumentengedrag. Ik heb een training gevolgd van Maud en ik kan je zeggen dat je hierdoor als marketeer of communicatiespecialist direct aan de slag kan met een aantal praktische tips om bijvoorbeeld conversie te verhogen of je doelgroepen effectiever te benaderen."
    Michel Brok, Senior Online Marketeer E.ON Benelux
    over de workshop 'Het geheim van het consumentenbrein'
  •  
    "Duidelijke, praktijkgerichte workshop die onmiddellijk toepasbaar is. Een stimulans voor iedere marketeer en ondernemer."
    Sofie Heremans, sales psycholoog
    over de workshop 'Het geheim van het consumentenbrein'
  •  
    "Het was een leuke middag en ik heb zeker veel geleerd. Het was de reis meer dan waard! We gaan er in het nieuwe jaar veel gebruik van maken."
    Hans Coesel, Totziens Promotions
    over de workshop 'Het geheim van het consumentenbrein'
  •  
    "Nieuwe theorie met praktische voorbeelden is een sterk punt in de workshop. Ook de verdeling tussen theorie en praktijk is goed. Ik zou de workshop aanbevelen bij anderen."
    Saskia Houben, docent communicatie
    over de workshop 'Het geheim van het consumentenbrein'
  •  
    "De workshop Het geheim van het consumentenbrein is praktisch toepasbaar, maar niet heel nieuw voor de gevorderde. Wel is het een goede opfrissing. Theorie werd goed vertaald naar de praktijk en met mooie visuele voorbeelden weergegeven. Zelf zou ik meer de diepte in willen op online gebied, daar is 'Master Online Overtuigen' meer geschikt voor."
    Bart Luttikhuis, Compare Group
    over de workshop 'Het geheim van het consumentenbrein'
  •  
    "Het was naar mijn mening een leerzame workshop om de verkoop van producten van een hele andere manier te benaderen. Ik denk stiekem zelfs een erg goede manier. Ik ga hier zeker nog meer gebruik van maken."
    Niek Demmers, eigenaar Slaapkamerweb.nl
    over de workshop 'Het geheim van het consumentenbrein'
  •  
    "Er werd heel duidelijk theoretische uitleg gekoppeld met aansprekende voorbeelden uit de praktijk. De goede ondersteuning van de voorbeelden is een sterk punt van deze workshop. Ik heb de middag ervaren als heel leuk en leerzaam."
    Antoine van den Berg, docent marketing
    over de workshop 'Het geheim van het consumentenbrein'

ConsumPsy adviseert:

klanten consumpsy

pijl

Ben jij een ambitieuze online marketeer?

Ik leer online marketeers meer conversie te behalen door online persuasion en marketingpsychologie te gebruiken tijdens conversie-optimalisatie.

» Training 'Master Online Overtuigen'

website psychologie
master online overtuigen logo