marketingpsychologie advies

Teksten herschrijven voor meer verkoop

De keiharde realiteit: de meeste webteksten overtuigen niet

Zie je website als een onlinesalesmedewerker. Als hij het juiste zegt, behaalt hij meer verkoop. Weet hij bezoekers niet te overtuigen, dan laat hij verkoop liggen. Je hebt dus minstens één verleidelijke verkooptekst nodig om conversie te behalen. Maar hoe realiseer je dit, zonder dat het bakken met geld kost?

 

Een verkooptekst die weinig oplevert.
Hoe kun je dit probleem oplossen?

Als je de geheime ingrediënten van een overtuigende verkooptekst nog niet kent, blijft het een kwestie van trial-and-error. Schrijven, testen, herschrijven en opnieuw testen tot je meer verkoop behaalt. Dat is vaak een langdurig traject …

De meeste ondernemers hebben domweg geen tijd voor of geen zin in een langdurige testfase. Een website moet gewoon doen waarvoor hij bedoeld is: verkoop opleveren. Ik kan je hierbij helpen.

 

 

 

 

 

 

 

pijl

Webteksten schrijven is verkopen vanachter je toetsenbord

Wil jij beter converterende webteksten op je site? En het liefst een beetje snel? Bijvoorbeeld omdat je:

  • meer producten of diensten wilt verkopen
  • meer offertevragen wilt binnenhalen
  • of meer leads wilt verzamelen?


De meeste webteksten hebben een prima basis, maar missen de overtuigingskracht die nodig is voor (meer) verkoop. Deze verkoop-power voeg ik voor je toe.

 

meer conversie

 

Zo herschrijf ik teksten voor meer verkoop

Om meer leads, offerteaanvragen of verkoop te realiseren herschrijf ik teksten zodat:

  • lezers zich herkennen in het probleem dat jouw product of dienst oplost
  • bezoekers warm worden gemaakt voor jouw aanbod
  • lezers overtuigd en geactiveerd worden om tot conversie over te gaan
  • bezoekers zichzelf overtuigen dat ze jouw product nodig hebben


Het is niet nodig je hele site op de kop te zetten om meer conversie te behalen. Dat kost veel meer tijd en geld dan nodig is.

Richt je op het toevoegen van extra verleidingskracht in je webteksten. Ik kan dit op korte termijn voor je realiseren.

 

Wat zou het voor jouw bedrijf betekenen als je website meer verkoop oplevert?

Schakel ons in

 

 

pijl

Waarom kiezen voor mij?

Ik heb hierboven geen hippe woorden gebruikt zoals online persuasion, buyer persona’s, neuromarketing en customer journey. Mijn doel is om jouw verkoopteksten succesvoller te maken. Niet om aandacht te vragen voor enkele schrijf- en overtuigingstechnieken.

Ik gebruik al meer dan 10 jaar marketingpsychologie. En ik ben er enthousiast over omdat het mijn opdrachtgevers extra verkoop oplevert. Deze kennis is mijn extraatje ten opzichte van andere tekstschrijvers.

Je kunt erop vertrouwen dat ik al mijn kennis over copywriting én marketingpsychologie gebruik om de best mogelijke verkooptekst voor jou te schrijven.

Maud Ebbekink marketingpsycholoog