Jumbo psychologisch overtuigend bij verkoop bloemen

13 september 2011 | In In de praktijk | Geen reacties

Supermarkt Jumbo pakt het slim aan. Ze geven garantie op hun bloemen. Wanneer een bos minder dan 7 dagen staan, krijg je gratis een nieuwe bos bloemen. Hiermee doorbreekt de Jumbo de twijfelachtige reputatie die supermarkt bloemen hebben. Met dit grote statement op de muur geven ze aan dat een bosje bloemen zeker 7 dagen zal staan, waarmee Jumbo zelfverzekerd hun kwaliteit aangeeft. Niets staat de klanten nu nog in de weg om voordelig een bosje goede bloemen te kopen. Goed gedaan van Jumbo!


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Blue Captcha Image
Refresh

*

Volg ConsumPsy op Twitter!

Loop niet langer onze tips over het toepassen van consumenten- psychologie mis. Volg ons op Twitter!







close

​GRATIS TURBOTRAINING


​SNEL EEN
VERKOOPTEKST SCHRIJVEN

online training
  • check-square-o
    ​Meer kliks, leads en bestellingen.
  • check-square-o
    ​T​ips van de beste copywriters ter wereld.
  • check-square-o
    ​Binnen 15 minuten herschrijf jij je (verkoop)tekst!

​Ja, stuur me de gratis training!

envelope-open-o
user