10% hogere omzet in webshop dankzij ankereffect

15 januari 2014 | In Conversie-optimalisatie | 3 reacties

Zijn we baas in eigen brein? Het eerlijke antwoord is ‘nee’, omdat keuzes die we maken worden beïnvloed zonder dat we het zelf door hebben. Het ‘ankereffect’ is een krachtige onbewuste denkfout van onze hersenen. Wil jij weten hoe dit je keuzeproces beïnvloedt en hoe je het slim kan gebruiken in marketing om een hogere orderwaarde te behalen?

Maud Ebbekink (consumentenpsycholoog) nam een videoblog op om uit te leggen hoe je dankzij het ankereffect een hogere orderwaarde in je webshop kan behalen.

 

Deze video is onderdeel van onze online training website-optimalisatie
logo master online overtuigen


3 reacties op “10% hogere omzet in webshop dankzij ankereffect

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Blue Captcha Image
Refresh

*

Volg ConsumPsy op Twitter!

Loop niet langer onze tips over het toepassen van consumenten- psychologie mis. Volg ons op Twitter!