consumentenpsychologie consultancy

Ervaringen van opdrachtgevers

Ik ben niet zo van de zelfpromotie, dus ik laat liever opdrachtgevers vertellen wat ze van mijn werk vinden.pijl

 

  •  
    "Wederom puik werk Maud!"
    Frank Hautvast, WebwinkelKeur
  •  
    "Wil je goede teksten en iemand die géén ja en amen knikt maar zegt waar het op staat? Dan adviseer ik je zeker een gesprek met Maud in te plannen.
     
    We kwam Maud tegen op LinkedIn terwijl we ons afvroegen: kan onze site beter en hoe dan? In deze snelle en vluchtige tijden wil je natuurlijk niet alleen een goede tekst, maar een tekst die tot conversie leidt!
     
    Het was prettig schakelen met Maud, teksten werden binnen de afgesproken tijd opgeleverd en feedback werd direct en vakkundig verwerkt! Maud is nuchter en weet van doorpakken.

    De website van Cirqll vertelt nu het volledige verhaal. Je wordt nu beter meegenomen in wat we te vertellen hebben. Binnenkort starten we online campagnes voor Cirqll en dat zien wij met veel vertrouwen tegemoet!"
    Rob Sauer, Cirqll
  •  
    "Toen de eerste 3 teksten die Maud had geschreven live gingen is de verkoopconversie wel 300% gestegen! De bezoekers voelen zich veel beter aangesproken en aangespoord om een training te volgen. Dit beloofd wat, want we zijn pas net begonnen.
     
    Ook de samenwerking met Maud is superprettig! Veel kennis en kunde. En daarbij een heel fijn mens. Een absolute aanrader voor iedereen die een echte copywriter zoekt! "
    Henri Zondag, Tekstmodel Schrijftrainingen
  •  
    "Ik kan maar één ding zeggen… Maud heeft echt knap werk geleverd. De tekst brengt het enthousiasme over dat we hebben voor ons vak. En ook de schrijfstijl is precies zoals we hebben aangegeven in de briefing. Het lukte ons zelf niet om het zo op papier te krijgen, dus we zijn erg blij met onze nieuwe teksten en het advies om de webpagina anders in te delen. Mijn collega gaat de teksten online zetten en meten wat het doet. Maar we zijn er nu al van overtuigd dat het ons meer aanvragen gaat opleveren!"
    Mario Nijgh, Habitat Solutions
  •  
    "Met Maud werken is echt een aanrader: ze communiceert super- helder over wat je als klant kunt verwachten, haar feedback is helder en to-the-point, evenals de teksten die ze voor ons heeft geschreven. En als klap op de vuurpijl reageert ze altijd snel en volledig. Wij zijn blij met Maud!"
    Erna Ebbinge, Blooms out of the Box
  •  
    "Maud heeft voor mij een salestekst geschreven waarbij rekening gehouden moest worden met de tactieken van online persuasion. Omdat ik haar training Master Online Overtuigen heb gevolgd en hier zeer tevreden over was, wist ik dat ik bij Maud aan het juiste adres was voor deze opdracht.
     
    En ja hoor! De opdracht is volledig naar wens uitgevoerd. Ik was er zo tevreden over dat ik Maud meteen een 2e opdracht heb gegeven voor een 'Online Persuasion'-tekst :)"
    Daniël Gruppen, Eigenaar PuurWeb
  •  
    "Ik dacht dat ik mijn hele site moest aanpassen om alle doelgroepen aan te spreken. Dankzij Mauds oplossing is dit helemaal niet nodig! Mijn dank is groot!”"
    Jasper Lenssen, eigenaar Fotobelevenis
  •  
    "Maud heeft de salestekst voor m’n website Wielerfit geschreven. Ik wilde na het lezen bijna mijn eigen trainingsschema kopen, haha. We hebben 'm zelf een paar keer goed doorgelezen en ook door anderen laten lezen. Het is een hele mooie tekst geworden die erg overtuigend overkomt."
    Bastiaan Gruppen, wielertrainer
  •  
    "Wat een professional! Vanaf het eerste contact was het fijn schakelen met Maud. Ze is professioneel, eerlijk en duidelijk. Je weet waar je aan toe bent en ze houdt zich altijd aan de afspraken. Sterker nog, soms werd ik verrast doordat content eerder werd aangeleverd!
     
    Het conversieschrijven is echt een vak, en dit beheerst Maud tot in de puntjes. Ik ben enorm blij met de nieuwe conversie-gerichte teksten op onze website. Veel vriendelijker voor de bezoeker en ik ben ervan overtuigd dat dit tot meer leads gaat leiden. Ik raad het iedereen aan om met Maud samen te werken!"
    Pascalle van Moort, marketingmanager bij Partner in Aesthetics
  •  
    "Wij hebben Maud gevraagd om een salespagina te schrijven voor onze website, omdat het schrijven van een helder en salesgericht verhaal een uitdaging was voor ons. De aanpak van Maud is efficiënt en effectief.
     
    De eerste oplevering van de salespagina was meteen on point! De tekst leest makkelijk weg, heeft een heldere en duidelijke opbouw en de inhoud klopte. Al met al een goede ervaring en Maud staat zeker op de lijst voor het schrijven van de volgende salespagina's op onze website."
    Floor van Dijk, Business developer bij Webiteers
  •  
    "Maud heeft een website-analyse gedaan van onze site. Er was spoed bij, omdat onze commercials uitgezonden zouden gaan worden, maar onze website er nog niet klaar voor was. Maud heeft snel een website-analyse opgeleverd met allemaal zinvolle tips.
     
    Ruim 95% van de ingebrachte verbeterpunten worden doorgevoerd. Sommige zaken waren ingrijpend, maar het mooie is dat het verhaal hier en daar wat interne kritiek ondersteunde. Ik weet zeker dat onze website is verbeterd dankzij de analyse van Maud."
    Raymond Peters, Directie Assistent & Controller bij de Actua Groep
  •  
    "Ik vind het fijn dat ik snel kan schakelen met ConsumPsy over de conversiewerkzaamheden. Maud heeft een analyse gemaakt van onze websites, een testplan opgesteld en voert nu conversietesten uit. Ook vragen we ConsumPsy voor redesigns van (landing)pagina’s. Ze leveren mooie designs op basis van strategische keuzes en deze presteren aantoonbaar beter dan de oude designs."
    Cornelie, online marketeer bij Beter Horen
    beter horen logo

  •  
    "De conversie-analyse door Consumpsy was gedegen, goed doordacht en actiegericht. Dat maakt dat we nu een praktisch stuur in handen hebben om de conversie verder te optimaliseren en onze website nog beter te laten aansluiten bij de behoeften van onze bezoekers."
    Remco Tuinman - Eigenaar van 123pallets.nl

  •  
    "ConsumPsy helpt ons bij het optimaliseren van hun commercials met behulp van technieken uit de consumentenpsychologie."
    Elbert Ricken, Bolletje
    » Lees meer over deze case

    logo bolletje

 

Wil jij ook meer verkoop of leads via je website?

Je kan er op rekenen dat Maud deze klus voor je klaart.

Neem contact op met ConsumPsy

 

Deelnemers aan (online) trainingen:

  •  
    "Het verhaal van ConsumPsy prikkelde mij als marketeer. Een wetenschappelijke onderbouwing simpel doorvertaald naar praktische uitwerkingen. Vele voorbeelden klonk allemaal zo klaar als een klontje. Het is gewoon een kwestie van bestaande kennis zo simpel mogelijk inzetten. Net even iets meer nadenken over de boodschap en de vorm en zonder dure marketing/sales inspanningen kan je toch iets bereiken. Afgelopen vrijdag (dag na de presentatie) heb ik nog even een verpakkingsvoorstel aangepast. Waarom? De visuele pijl stond niet gericht op de boodschap die we wilden communiceren. Je hoopt dat je design-bureau daar aan denkt, maar blijkbaar niet."
    Rémon van der Leek, marketing manager Bison International B.V.

  •  
    "ConsumPsy was keynote op het jaarlijkse seminar van SportNext. We gaven een lezing en workshop over het onbewuste consumentenbrein. Zo’n 200 sportmarketeers hadden zich aangemeld om te leren hoe zij technieken uit de consumentenpsychologie kunnen inzetten in sportmarketing."
    Kim van der Haar, Sportnext - de sportmarketing community
  •  
    "Op uitnodiging van USP Marketing Consultancy gaf ConsumPsy een keynote aan marketingdirecteuren van A-merkfabrikanten zoals Histor, Grohe, Knauf en Bison. Ze deelden inzichten over het geheim van het consumentenbrein en gaven antwoord op de vraag hoe consumenten online geactiveerd kunnen worden om te investeren in hun huis."
    USP Marketing Consultancy BV

  •  
    "Maud is een energieke consumentenpsycholoog met oog voor de business. Zij weet op een prettige manier de theorie aan de praktijk te koppelen door bestaande maar zeker ook nieuwe inzichten vanuit de psychologie en consumentengedrag. Ik heb een training gevolgd van Maud en ik kan je zeggen dat je hierdoor als marketeer of communicatiespecialist direct aan de slag kan met een aantal praktische tips om bijvoorbeeld conversie te verhogen of je doelgroepen effectiever te benaderen."
    Michel Brok, Senior Online Marketeer E.ON Benelux
    over de workshop 'Het geheim van het consumentenbrein'
  •  
    "Duidelijke, praktijkgerichte workshop die onmiddellijk toepasbaar is. Een stimulans voor iedere marketeer en ondernemer."
    Sofie Heremans, sales psycholoog
    over de workshop 'Het geheim van het consumentenbrein'
  •  
    "Het was een leuke middag en ik heb zeker veel geleerd. Het was de reis meer dan waard! We gaan er in het nieuwe jaar veel gebruik van maken."
    Hans Coesel, Totziens Promotions
    over de workshop 'Het geheim van het consumentenbrein'
  •  
    "Nieuwe theorie met praktische voorbeelden is een sterk punt in de workshop. Ook de verdeling tussen theorie en praktijk is goed. Ik zou de workshop aanbevelen bij anderen."
    Saskia Houben, docent communicatie
    over de workshop 'Het geheim van het consumentenbrein'
  •  
    "De workshop Het geheim van het consumentenbrein is praktisch toepasbaar, maar niet heel nieuw voor de gevorderde. Wel is het een goede opfrissing. Theorie werd goed vertaald naar de praktijk en met mooie visuele voorbeelden weergegeven. Zelf zou ik meer de diepte in willen op online gebied, daar is 'Master Online Overtuigen' meer geschikt voor."
    Bart Luttikhuis, Compare Group
    over de workshop 'Het geheim van het consumentenbrein'
  •  
    "Het was naar mijn mening een leerzame workshop om de verkoop van producten van een hele andere manier te benaderen. Ik denk stiekem zelfs een erg goede manier. Ik ga hier zeker nog meer gebruik van maken."
    Niek Demmers, eigenaar Slaapkamerweb.nl
    over de workshop 'Het geheim van het consumentenbrein'
  •  
    "Er werd heel duidelijk theoretische uitleg gekoppeld met aansprekende voorbeelden uit de praktijk. De goede ondersteuning van de voorbeelden is een sterk punt van deze workshop. Ik heb de middag ervaren als heel leuk en leerzaam."
    Antoine van den Berg, docent marketing
    over de workshop 'Het geheim van het consumentenbrein'

ConsumPsy schreef al teksten voor:

opdrachtgevers copywriting consumpsy

Zij volgen al een training bij ConsumPsy

cursisten van trainingen

Check mijn werk

Wat voorbeelden van webteksten die ik onlangs heb geschreven.

  • Tekstmodel schrijftraining: 33 salespagina's (PDF)
  • Dentiva: salespagina event (PDF)
  • Maykel.nl: homepagina (PDF)
  • Webiteers: dienstenpagina (PDF)
  • Schrijvenvoorconversie: blog (PDF)