Ervaringen van opdrachtgevers
Ik ben niet zo van de zelfpromotie, dus ik laat liever opdrachtgevers vertellen wat ze van mijn werk vinden.
-
Frank Hautvast, WebwinkelKeur
-
We kwam Maud tegen op LinkedIn terwijl we ons afvroegen: kan onze site beter en hoe dan? In deze snelle en vluchtige tijden wil je natuurlijk niet alleen een goede tekst, maar een tekst die tot conversie leidt!
Het was prettig schakelen met Maud, teksten werden binnen de afgesproken tijd opgeleverd en feedback werd direct en vakkundig verwerkt! Maud is nuchter en weet van doorpakken.
De website van Cirqll vertelt nu het volledige verhaal. Je wordt nu beter meegenomen in wat we te vertellen hebben. Binnenkort starten we online campagnes voor Cirqll en dat zien wij met veel vertrouwen tegemoet!"Rob Sauer, Cirqll -
Ook de samenwerking met Maud is superprettig! Veel kennis en kunde. En daarbij een heel fijn mens. Een absolute aanrader voor iedereen die een echte copywriter zoekt! "Henri Zondag, Tekstmodel Schrijftrainingen -
Mario Nijgh, Habitat Solutions
-
Erna Ebbinge, Blooms out of the Box
-
En ja hoor! De opdracht is volledig naar wens uitgevoerd. Ik was er zo tevreden over dat ik Maud meteen een 2e opdracht heb gegeven voor een 'Online Persuasion'-tekst :)"Daniël Gruppen, Eigenaar PuurWeb -
Jasper Lenssen, eigenaar Fotobelevenis
-
Bastiaan Gruppen, wielertrainer
-
Het conversieschrijven is echt een vak, en dit beheerst Maud tot in de puntjes. Ik ben enorm blij met de nieuwe conversie-gerichte teksten op onze website. Veel vriendelijker voor de bezoeker en ik ben ervan overtuigd dat dit tot meer leads gaat leiden. Ik raad het iedereen aan om met Maud samen te werken!"Pascalle van Moort, marketingmanager bij Partner in Aesthetics -
De eerste oplevering van de salespagina was meteen on point! De tekst leest makkelijk weg, heeft een heldere en duidelijke opbouw en de inhoud klopte. Al met al een goede ervaring en Maud staat zeker op de lijst voor het schrijven van de volgende salespagina's op onze website."Floor van Dijk, Business developer bij Webiteers -
Ruim 95% van de ingebrachte verbeterpunten worden doorgevoerd. Sommige zaken waren ingrijpend, maar het mooie is dat het verhaal hier en daar wat interne kritiek ondersteunde. Ik weet zeker dat onze website is verbeterd dankzij de analyse van Maud."Raymond Peters, Directie Assistent & Controller bij de Actua Groep -
Cornelie, online marketeer bij Beter Horen
-
Remco Tuinman - Eigenaar van 123pallets.nl -
Wil jij ook meer verkoop of leads via je website?
Je kan er op rekenen dat Maud deze klus voor je klaart.
Deelnemers aan (online) trainingen:
-
Rémon van der Leek, marketing manager Bison International B.V. -
Kim van der Haar, Sportnext - de sportmarketing community -
USP Marketing Consultancy BV
-
Michel Brok, Senior Online Marketeer E.ON Benelux
over de workshop 'Het geheim van het consumentenbrein' -
Sofie Heremans, sales psycholoog
over de workshop 'Het geheim van het consumentenbrein' -
Hans Coesel, Totziens Promotions
over de workshop 'Het geheim van het consumentenbrein' -
Saskia Houben, docent communicatie
over de workshop 'Het geheim van het consumentenbrein' -
Bart Luttikhuis, Compare Group
over de workshop 'Het geheim van het consumentenbrein' -
Niek Demmers, eigenaar Slaapkamerweb.nl
over de workshop 'Het geheim van het consumentenbrein' -
Antoine van den Berg, docent marketing
over de workshop 'Het geheim van het consumentenbrein'