workshop consumentenpsychologie marketing internet

Bootcamp conversie-optimalisatie
voor webshops

Wij onthullen het geheim van een hoge conversie 

Hoe denken consumenten? Hoe nemen zij aankoopbeslissingen? En wat motiveert ze om een aankoop te doen? Je krijgt hierop antwoord in deze training. Je leert ook hoe je de aandacht van consumenten trekt en hoe je van webshopbezoekers loyale klanten maakt.  

  

 

 

workshop online marketingpsychologie

Herken je dit?

  • Krijg je weinig reacties op je webshop?
  • Heb je een mooie webshop, maar verkoop je weinig? 
  • Steek je veel tijd in je webshop, maar verdien je er weinig aan? 
  • Heb je wel bezoekers op je site, maar leidt dit niet tot conversies?
  • Heb je het gevoel dat je meer omzet via internet kan behalen?

Dan biedt deze training je de oplossing!
Lees snel verder...

De nieuwste en meest effectieve inzichten
uit theorie en praktijk

Wij hebben uitgezocht wat consumenten aanzet tot aankoop en hoe je hier succesvol op inspeelt in je webshop. Deze kennis hebben we vergaard door het lezen van veel -heel veel- wetenschappelijk onderzoek en boeken, veel conversie-testen te doen en jarenlange praktijkervaring.

Bespaar jezelf veel tijd en moeite, omdat wij het zware werk alvast voor je hebben gedaan. We hebben een selectie gemaakt van de meest effectieve theorieën, concepten en onderzoeken die we vertalen naar duidelijke praktijktips. Dit hebben we gebundeld in een training van één dag. De meest waardevolle kennis delen we met jou, waardoor jij meer omzet met je webshop zal behalen.

Wat ga je leren?

Tijdens het Bootcamp conversie-optimalisatie voor webshops geven we waardevolle eyeopeners en praktische tips waarmee je de verkoopkracht van je site gegarandeerd verbetert. Je leert onder andere:

  • Effectieve conversietechnieken: kleine aanpassingen waarmee je de conversie van je webshop verdubbelt.
  • Waarom het onbewuste brein een cruciale rol speelt bij aankoopbeslissingen, en hoe je het onbewuste brein verleidt. 
  • Effectieve methodes om de drie drempels van online shoppers weg te nemen.
  • Bezoekers verleiden tot een conversie, d.w.z. bestelling, offerteaanvraag, contact opnemen, nieuwsbriefinschrijving, enz. 
  • Slimme technieken om je productaanbod onweerstaanbaar te maken en een hogere orderwaarde te realiseren. 
  • Herhaalaankopen stimuleren met simpele aanpassingen in je webshop en marketing. 
  • Cases van succesvolle conversietesten, met uitleg hoe je zélf conversie-onderzoek kan doen.

 

marketing medewerker

Voor wie is dit conversie bootcamp?

  • Internetbureaus; je wilt weten hoe je webshops voor opdrachtgevers nog verleidelijker maakt of je wilt op de hoogte zijn van de nieuwste conversie-optimalisatie technieken.
  • Marketeers; bedrijven die de kennis hun (internet)marketingteam naar een hoger niveau willen tillen, nemen we mee op een ontdekkingdtocht door het (onbewuste) consumentenbrein. We leggen uit hoe marketeers effectief kunnen inspelen op het online (aankoop)gedrag van je doelgroep.
  • Businessclubs; je verzorgt een businessevent en wilt graag meerwaarde bieden voor je leden. Wij vertellen hoe ze hun site effectiever en winstgevender maken.

 

Wat levert deelname je op?

In heel Nederland vind je geen training zoals deze. Hij is uniek in zijn soort omdat de workshop wordt gegeven door een consumentenpsycholoog en internetmarketeer. Door deze mix van kennis ontstaat een unieke en supereffectieve aanpak om webshops winstgevender te maken. Ook vertellen wij niet alleen wat positief werkt voor de conversie, maar ook wáárom het zo goed werkt en hoe je deze kennis nog meer kunt inzetten.

Wij garanderen dat deelname je het volgende oplevert:

  • Meer inzicht in hoe consumenten aankoopbeslissingen nemen en hoe je hier op in speelt.
  • Meer kennis hoe je van webshopbezoekers loyale klanten maakt.
  • Meer conversie in je webshop; d.w.z. meer bestellingen, aanvragen, enz.
  • Meer omzet.

Je trainer

consumentenpsycholoog Maud Ebbekink  

Maud Ebbekink, consumentenpsycholoog
Maud is de bekendste consumentenpsycholoog van Nederland. Ze zet haar kennis over consumentengedrag en marketingpsychologie in om marketing effectiever en winstgevender te maken. Daarnaast legt ze momenteel de laatste hand aan haar boek over consumentengedrag.

Ook bekend van:

    logo rtl4logo mind magazinelogo de telegraaf logo de volkskrant
     

 

Garantie: geen hogere conversie, geld terug

Wij garanderen dat je een hogere conversie behaalt na het toepassen van onze technieken. Zo niet, dan krijg je het inschrijfgeld terug. Wij willen namelijk zeker zijn dat je tevreden bent en extra conversie behaalt in je webshop dankzij onze training.

Je loopt dus geen enkel risico, omdat je met de geleerde technieken direct je investering weer terugverdient.

garantie

Inschrijven

Bootcamp conversie-optimalisatie voor webshops

 

GRATIS BONUS:
Alle deelnemers krijgen een kennisdocument met daarin conversietips en bonusmateriaal over het doen van conversietesten op je eigen site (t.w.v. €29,-).

 

 

Ja, ik heb interesse in deze (incompany) training:
 

Bedrijfsnaam:
Contactpersoon:*
E-mailadres:*

Je wensen / Je vraag:

 
Typ onderstaande tekens over:*
(anti-spam)

 

  

* Verplicht om in te vullen

 

 

 

 

 

 

 

workshop consumentenpsychologie

Referentie

"Voor Innofood hebben Maud en Jorik een voordracht verzorgt: "Smaak zit tussen je oren". Zij hebben ons nieuwe inzichten gegeven in het gedrag en beleving van consumenten met betrekking tot levensmiddelen. Daarnaast zijn Maud en Jorik twee jonge ondernemers met een frisse kijk op de wereld."

André Adolfs

» Lees meer referenties

Mijn trainingen zijn gevolgd door o.a.:

deelnemers trainingen consumpsy