Conversiegerichte teksten over marketing-stuff
Jij verkoopt marketingdiensten, maar moet deze ook vermarkten. Dus wat heb je nodig? Precies! Belachelijk goede teksten om jouw kwaliteiten in de spotlights te zetten. Lekker leesbaar, memorabel én beter dan concurrenten die ook behoorlijk goed bezig zijn.
Nr.1 tactiek: steek je kop boven het maaiveld uit
Verander je tone of voice, wees transparanter, gebruik minder vakjargon, ga inhoudelijk de diepte in of durf stelling te nemen. Als copywriter en marketingmeisje (van 1.91 meter) heb ik allerlei ideeën om jouw teksten te laten opvallen bij je doelgroep.
De grootste vraag is: durf jij het aan?
Want ja... je krijgt zeker reacties van jaloerse zuurpruimen (die zelf maar 3 likes krijgen op hun suffe LinkedIn-bericht). Maar het ánders doen dan de rest is wel de manier om in het koppie van je doelgroep terecht te komen. En dus ook de route om je business te leiden naar meer succes.
Jouw resultaat
- Top of mind in je specialisatie.
- Leads die precies bij je passen.
- Klanten die meer te besteden hebben.
- Meetbare resultaten waar je businesscijfers van opfleuren.
-
Floor van Dijk, Webiteers
Conversiegerichte teksten nodig? Bel mij. :-)
Als copywriter help ik jouw uniekheid strak te verwoorden. Ik fix smeuïge teksten die opvallen tussen de droge kost van anderen. En dat niet alleen. Je ontvangt teksten die daadwerkelijk je investering terugverdienen in de vorm van leads, klanten, aankopen, aanvragen, downloads of iets anders waar jij blij van wordt.
Ik typmiep dit soort teksten het allerliefst
- Salespagina
- E-book/whitepaper
- Webteksten over je dienst
- Landingspagina
- Nieuwsbrief
- Blogs over marketing
- Mail funnels
Waarom kiezen voor mij?
Met mijn kennis over het vakgebied zit ‘t wel snor. Ik heb 10 jaar gewerkt als allround online marketeer bij een marketingbureau. Daar was ik de veelvraat die de strategische en uitvoerende kant moest fixen van SEO, conversie-optimalisatie en A/B-testen. In die tijd heb ik heul veul geleerd over de kracht van copywriting bij het behalen van meer sales. Vandaar ook mijn keuze om juist daarin m’n eigen bedrijf te starten in 2011.
Leuk Maud, maar wat kost dat?
Geld! Ik dacht: ik kom direct met het ‘slechte nieuws’. En komt nu mijn poging om de pijn te verzachten. ;-)
Ga ik voor je aan de slag? Dan spreken we een vaste prijs af, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Deze investering is inclusief een online kennismaking, briefingvragenlijst, intakegesprek, doelgroeponderzoek, schrijfwerk, 2 feedbackrondes, projectmanagement en correctierondes. En natuurlijk 15+ jaar schrijf- en marketingervaring.
Investeringen van veelgekozen schrijfwerk:
- Teksten voor je website (5 pagina's + contactpagina): €2.500
- Een lange salespagina: €925
- Marketingpakket (e-book/whitepaper + landingspagina + 5 socialemediaberichten): €1.850
- Mailfunnel met 5 mails: €975
- 3 blogs + 3 bijpassende socialemediaberichten: €1250
Nog niet flauwgevallen? Laten we bellen!
Mijn nummer is 06 80 10 55 54, Neem ik niet op? Dan zit ik waarschijnlijk in m’n schrijfcocon. Ik bel je terug. Pinky promise.
Veelgestelde vragen
Hoe pak jij een samenwerking aan?
Eerst {video)bel ik graag met je om te bepalen of wij een match zijn qua opdracht en of we allebei een positief gevoel hebben over een samenwerking. Zo ja: dan maak ik een offerte. Na akkoord krijg je een online briefingvragenlijst en spreken we de klus door. Daarna schrijf ik een eerste versie die jij van feedback gaat voorzien. Daarna zet ik de laatste puntjes op de i zodat de tekst live kan.
Wanneer kun je starten?
Gemiddeld binnen 4 weken. Is mijn agenda voller dan vol? Dan verwijs ik je door naar een andere copywriter in mijn netwerk. Dus het heeft altijd zin om contact met me op te nemen.
Wat is de doorlooptijd van een project?
Dat hangt ervanaf hoeveel teksten je nodig hebt. Een berg met schrijfwerk duurt langer dan een mailing uitwerken. Logisch hè? Zonder gekheid: tijdens het eerste gesprek kan ik je een inschatting geven. Ook op basis van mijn agenda van dat moment.
Kun je ook serieuzer schrijven dan deze tekst?
Haha, tuurlijk! Dit is mijn favoriete stijl als ik teksten voor mijn eigen bedrijf schrijf. Ga ik voor jou typen? Dan stem ik de schrijfstijl af op het woordgebruik van jouw doelgroep. Maarrrrrr zoek je iemand die superzakelijke slaapverwekkende teksten voor je gaat schrijven? Dan zijn jij en ik geen match. Van dat soort teksten zak ik weg in een depressie. Dus daarvoor verwijs ik je liever door naar een tekstschrijver die beter past bij jouw wensen.
Schrijf je ook Engelstalige teksten?
No, I do not. Ik ken mijn sterke en zwakke punten en daar handel ik naar. Ik vraag liever een native speaker om mijn Nederlandstalige teksten te vertalen naar het Engels. Want zeg nou zelf, je wil toch geen Louis van Gaal Engels tegen je buitenlandse klanten spreken? Je wil professioneel overkomen. Met een native schrijver uit mijn netwerk roggelen we dat.
Schrijf je SEO-proof teksten? Absoluut!
Da’s toch wel het minste wat je tegenwoordig van tekstschrijvers mag verwachten. Dus ja: ik gebruik mijn ruime SEO-ervaring ook tijdens het schrijven van jouw teksten.
Mag ik je trampoline zijn zodat jij boven het maaiveld uit kunt springen?
Of blijf je (voorlopig) doen wat je altijd al doet? Waar je ook voor gaat: je weet van mijn bestaan als je klaar bent voor verandering in je copy.
Getraind door de beste marketeers en copywriters ter wereld
Ben ik niet aan het werk voor een opdrachtgever? Dan kun je er donder op zeggen dat ik een online training volg over mijn vakgebied. Ik wil altijd up-to-date zijn om teksten van topkwaliteit te leveren.