Tag archief: smaak zit tussen je oren


Smaak is irrelevant. Het gaat om het merk.

21 juni 2012 | In Conversie-optimalisatie | door

Smaak zit niet in je mond. Smaak zit tussen je oren. Dat stel ik. Smaak is compleet afhankelijk van je verwachtingen. En dat gebeurt in je hersenen. Hierdoor zijn traditionele blinde smaaktesten nutteloos. Dit is niet zomaar een wilde uitspraak. Lees snel door om te ontdekken waarom ik dit zeg.

» Lees verder


brein Coca Cola

Smaak zit tussen je oren

20 juni 2012 | In In de praktijk | door

Is smaak te bepalen met een blinde smaaktest? Ja én nee. Er spelen ook talrijke andere factoren mee die smaak beïnvloeden, zoals marketing en psychologie. In onze presentatie laten we zien waarom consumenten niet altijd het lekkerste product kopen en welke invloed ons brein daarop heeft.

Bekijk de presentatie via de onderstaande link:
Smaak zit tussen je oren – Presentatie Innofood

» Lees verder