Tag archief: decoy effect

Het decoy effect is een effectieve verkooptechniek waarmee je de productkeuze van consumenten onbewust beïnvloedt. Door het toevoegen van een duur maar minder aantrekkelijke productvariant stuur je de consument onbewust richting het product dat je wél wilt verkopen. Wil je meer weten over onbewuste beïnvloeding door het decoy effect? Lees dan onderstaande tip(s).


volgorde

Verhoog uw verkoop door producten in de juiste volgorde te presenteren

10 januari 2013 | In Conversie-optimalisatie | door

Heeft de volgorde waarin u producten toont effect op koopgedrag? Ja, blijkt uit onderzoek. Er zijn drie effectief bewezen methodes om aankoopbeslissingen te beïnvloeden aan de hand van de volgorde waarin u producten toont. Wij vertellen u twee technieken die u kunt gebruiken om uw sales te verhogen.

» Lees verder


Volg ConsumPsy op Twitter!

Loop niet langer onze tips over het toepassen van consumenten- psychologie mis. Volg ons op Twitter!