Nieuwste berichten

Succes gegarandeerd met een psychologisch verantwoorde avatar

woensdag 7 september | In Conversie-optimalisatie | Geen reacties

Twitter gebruik je niet voor niets. Het liefst wil je zoveel mogelijk aandacht krijgen met je tweets. Natuurlijk moet je interessante berichten verspreiden, maar er is nog een belangrijke truc om de aandacht van lezers te zuigen naar je tweets. Welke eenvoudige truc dat is lees je in deze blog.

» Lees verder


NIEUW! De psychologie achter de aantrekkingskracht van vernieuwde producten

vrijdag 26 augustus | In Conversie-optimalisatie | Geen reacties

Zet “NIEUW” op een product en je trekt er gegarandeerd aandacht mee. Ook kopen consumenten eerder het product wanneer er “NIEUW” of “VERBETERD” op staat. Eigenlijk weten we allemaal dat dit een truc van fabrikanten is om meer te verkopen. Want hoe vaak kan hetzelfde wasmiddel “vernieuwd” worden? Toch trappen veel mensen er in. Hoe kan dit?

» Lees verder


NIEUW! De psychologie achter de aantrekkingskracht van vernieuwde producten

vrijdag 26 augustus | In Conversie-optimalisatie | Geen reacties

Zet “NIEUW” op een product en je trekt er gegarandeerd aandacht mee. Ook kopen consumenten eerder het product wanneer er “NIEUW” of “VERBETERD” op staat. Eigenlijk weten we allemaal dat dit een truc van fabrikanten is om meer te verkopen. Want hoe vaak kan hetzelfde wasmiddel “vernieuwd” worden? Toch trappen veel mensen er in. Hoe kan dit?

» Lees verder


De plakfactor: blijft jouw kortingsactie kleven?

dinsdag 23 augustus | In Conversie-optimalisatie | Geen reacties

Geef je klanten een papieren kortingsbon. Heerlijk ouderwets, maar vooral héél effectief. Deze manier van korting geven is veel effectiever dan kortingsacties op internet. In dit artikel lees je waarom.

» Lees verder