Twitter gebruik je niet voor niets. Het liefst wil je zoveel mogelijk aandacht krijgen met je tweets. Natuurlijk moet je interessante berichten verspreiden, maar er is nog een belangrijke truc om de aandacht van lezers te zuigen naar je tweets. Welke eenvoudige truc dat is lees je in deze blog.
Zet “NIEUW” op een product en je trekt er gegarandeerd aandacht mee. Ook kopen consumenten eerder het product wanneer er “NIEUW” of “VERBETERD” op staat. Eigenlijk weten we allemaal dat dit een truc van fabrikanten is om meer te verkopen. Want hoe vaak kan hetzelfde wasmiddel “vernieuwd” worden? Toch trappen veel mensen er in. Hoe kan dit?
Zet “NIEUW” op een product en je trekt er gegarandeerd aandacht mee. Ook kopen consumenten eerder het product wanneer er “NIEUW” of “VERBETERD” op staat. Eigenlijk weten we allemaal dat dit een truc van fabrikanten is om meer te verkopen. Want hoe vaak kan hetzelfde wasmiddel “vernieuwd” worden? Toch trappen veel mensen er in. Hoe kan dit?
Geef je klanten een papieren kortingsbon. Heerlijk ouderwets, maar vooral héél effectief. Deze manier van korting geven is veel effectiever dan kortingsacties op internet. In dit artikel lees je waarom.