Consumpsy in de media

ConsumPsy in de media

maud ebbekink in de mediaMaud Ebbekink werkt regelmatig mee aan artikelen en radio en tv programma's over consumentenpsychologie, marketingpsychologie en online consumentengedrag. Ben je bezig met een artikel of programma en wil je de visie van een consumentenpsycholoog? Neem dan contact op (06 - 80 10 55 54).

Neem contact op

Recente artikelen, tv- en radio-items van ConsumPsy

logo quest

 

Hoe verleiden webwinkels jou om iets te kopen? Consumentenpsycholoog Maud Ebbekink legt het uit in een artikel van 5 bladzijden in de Quest.
» Lees het artikel via Blendle

 

logo quest

 

Maud vertelt in de Quest Psychologie hoe Funda.nl inspeelt op (onbewust) consumentengedrag.
» Lees het artikel via Blendle
 

logo emerce

 

Interview met consumentenpsycholoog Maud Ebbekink:
"Beperk je niet tot de uitkomst van een conversietest, kijk ook naar de verklaring voor het gedrag"
 

grazia logo
 

Maud werd geïnterviewd over trends in online consumentengedrag in de modewereld.
 

 
logo De Telegraaf
 
Maud onthult het geheim van het winkelbrein.
» Lees dit artikel
 
 
logo het parool
 
 
Maud legt uit waarom "all-inclusive" concepten zo populair zijn.
» Lees dit artikel
 
logo Algemeen Dagblad Maud legt uit welke psychologische verleiding je vindt in een winkelcentrum.
 
logo Editie NL Consumentenpsycholoog Maud Ebbekink legt uit hoe muziek invloed heeft op ons koopgedrag.
» Bekijk het item
(online stream)
 
logo rtl4
 
 
In Editie NL vertelt Maud of we stoppen met auto rijden wanneer de benzineprijs boven de €2,- grens komt.
» Bekijk de uitzending (online stream)
 
logo de Volkskrant

 
"Je betaalt voor de naam - graag zelfs"
» Lees dit artikel

 
logo Glamour

 
"De magie van Louis Vuitton & Co."
» Lees dit artikel

 
logo De Telegraaf

 

"De verleiding van het schap"
» Lees dit artikel

 

logo Adformatie
 
 
"TamTam"
» Lees dit artikel

 
logo goedemorgen nederland
 
 

"Een aanbieding is net zo opwindend als sex"
 

logo Avondspits
 
 
"Een aanbieding is net zo opwindend als sex"
 
logo Mind Magazine

 
"Zorg voor jezelf - de psychologie achter luxe producten"
» Lees dit artikel
 

ConsumPsy adviseert:

klanten consumpsy

Marketingpsychologie Updates

Mis deze kans op meer omzet niet!

Je krijgt gratis tips met:

  • online persuasion toepassingen;
  • strategieën voor meer leads en verkoop;
  • en simpele methodes om conversiegerichte teksten te schrijven.

Ja, stuur me de updates.