website-analyse

Website-analyse voor meer verkoopsucces

Haal meer sales en leads uit je website.
 

Voordat je kan starten met optimaliseren van je site moet je weten wat er fout gaat. Hoe bekijken bezoekers je site? Waarom kopen ze niet bij jou, maar bij de concurrent? Kunnen ze de informatie die ze zoeken ook vinden op je site? En welke twijfels hebben ze vlak voordat ze besluiten wel of niet bij je te kopen?

In een website-analyse worden deze (en meer) vragen over je website en bezoekersgedrag beantwoord. Pas dan weet je precies wát er aan je site verbeterd moeten worden om meer sales en leads te behalen.



conversie analyse website

Wat krijg je bij een website-analyse?

  • Een uitgebreide analyse met verschillende onderzoeksmethoden (Google Analytics, heatmaps, expert review, clickmaps, enz). Hierin wordt vastgesteld wat de conversiekillers en conversiekansen van je site zijn.
     
  • Een overzichtelijk rapport met de resultaten, verbeterpunten en inzichten om de verkoop van je site te optimaliseren.

  • Een lijst met verbeterpunten die je direct kan aanpassen op je site (zonder dat je ze moet A/B-testen). Hierin is een prioriteit aangebracht, zodat je weet welke wijzigingen de meeste impact zullen hebben op je verkoop.

  • Een lijst met inzichten en conversiekansen die je moet A/B-testen. Ook hierin is prioriteit aangebracht, waardoor je weet met welke test je moet starten voor de grootste boost van je sales.

  • Overleg: uiteraard nemen we samen de resultaten en vervolgstappen door, zodat je precies weet hoe je alle aanpassingen moet implementeren en wat je moet A/B-testen.


Dit krijg je bij mij ook (en bij anderen niet):

  • website-analyse conversie psychologiePraktijkgerichte inzichten in technieken uit de online persuasion, consumentenpsychologie en neuromarketing waarmee je de sales en leads nog verder kan verhogen.

 

pijl

Wanneer is een website-analyse iets voor jou?

 

  • Je hebt weinig budget. Ik doe een analyse en jij past zelf je website aan.

  • Je wilt weten hoe je website scoort door een “psychologische bril”. Conversie-experts zijn er genoeg, maar er zijn slechts enkelen die ook kennis hebben van consumentenpsychologie en neuromarketing. Ik ben één van de weinigen in Nederland die beide combineert.

  • Je wilt A/B-testen gaan doen op je site, maar je weet niet goed waar je moet beginnen. Dankzij mijn analyse met prioritering heb je een startdocument.

  • Je wilt een website-analyse gebruiken als eerste stap in een conversie-optimalisatie traject.

 

De slimste investering die je kan doen

Je investering betaalt zich dubbel en dwars terug. Van de aanpassingen die je dankzij de website-analyse maakt, pluk je ook in de toekomst de vruchten. Nu meer verkoop én in de toekomst meer verkoop via je website.

 

Wil jij weten waarom je site onvoldoende verkoopt
(en hoe het te fixen)?

Neem contact op met ConsumPsy

Of lees eerst ervaringen van opdrachtgevers

Let op: ik heb slechts plaats voor 2
nieuwe opdrachtgevers per maand.

Klantervaring  

"Maud heeft een website-analyse gedaan van onze site. Er was spoed bij, omdat onze commercials uitgezonden zouden gaan worden, maar onze website er nog niet klaar voor was. Maud heeft snel een website-analyse opgeleverd met allemaal zinvolle tips. Ruim 95% van de ingebrachte verbeterpunten worden doorgevoerd."

Raymond Peters
Actua Groep

logo actua groep

ConsumPsy adviseert:

klanten consumpsy

Marketingpsychologie Updates

Mis deze kans op meer omzet niet!

Je krijgt gratis tips met:

  • online persuasion toepassingen;
  • strategieën voor meer leads en verkoop;
  • en simpele methodes om conversiegerichte teksten te schrijven.

Ja, stuur me de updates.