GRATIS turbotraining ‘Schrijven voor meer verkoop’

27 februari 2017 | In Conversie-optimalisatie, In de praktijk | Geen reacties

 

Wordt er van jou verwacht dat je in korte tijd een goede verkooptekst uit je mouw schud?
Opdrachtgevers verwachten dit van tekstschrijvers en onlinemarketeer, maar simpel is het niet.

Dit zette mij aan het denken… Hoe kun je aan de verwachtingen van opdrachtgevers voldoen? Is er een simpele en snelle manier om een bestaande tekst te herschrijven naar een verkoopknaller? En welke schrijftechnieken kun je hiervoor je gebruiken?

 

Wil je binnen 15 minuten een knaller van een verkooptekst schrijven?

Ik heb mijn jarenlange zoektocht naar de beste schrijfformules voor verkoopteksten verwerkt in een gratis turbotraining. In Schrijven voor meer verkoop leer je enkele technieken om supersnel een bestaande tekst te herschrijven zodat hij meer verkoop oplevert.

 

Wat zou dit voor jou en je klanten opleveren…?

Enthousiaste opdrachtgevers, positieve mond tot mond reclame voor jouw goede werk, of teksten op je eigen site die meer verkoop genereren. Het ligt allemaal binnen handbereik.

 

In de GRATIS Turbotraining vertel ik…

  • hoe je pakkende titels schrijft die meer kliks en betalende klanten opleveren.
  • hoe je de aandacht van lezers trekt en vasthoudt tot de bestelbutton.
  • met welke vraag lezers zichzelf overtuigen dat ze jouw product willen kopen.

 

…en de do’s-en-don’ts van goede verkooppagina’s:

  • Hoe bepaal je de optimale lengte voor de verkooptekst (en welke onderdelen mogen niet ontbreken).
  • Wat is de grootste blunder die je op een verkooppagina kan maken (en hoe voorkom je die).

 

 

De gratis training wordt gegeven door…

maud ebbekink marketingpsycholoogMaud Ebbekink, consumenten- en marketingpsycholoog.

Ik heb al meer dan 10 jaar ervaring met het schrijven van webteksten. Ik meet al tijden het effect van aanpassingen in een tekst met behulp van conversietesten. Dankzij mijn ervaring en inzichten over online persuasion weet ik hoe je de aandacht trekt van websitebezoekers en hen verleidt.

Sinds 2013 deel ik mijn kennis ook via onlinetrainingen. Hierin train ik ambitieuze onlinemarketeers, ondernemers en tekstschrijvers van bedrijven zoals Danone, Univé, Beter Horen, Eurocamp en ABN AMRO.

 

 

Hoe kan je meedoen met de turbotraining?

Simpel!

  1. Je meldt je hieronder aan voor de gratis turbotraining Schrijven voor meer verkoop.
  2. Je ontvangt 5 werkdagen een e-mail met krachtige schrijfformules voor meer verkoop.
  3. Dagelijks maak je ultrasnel een eigen tekst verleidelijker.

 

Hoe fijn zou het zijn om binnen 15 minuten een tekst verleidelijker te maken?
Ik vertel hoe je slim en snel teksten aanpast voor meer resultaat.

 

 

Ken je iemand die iets heeft aan deze gratis turbotraining Schrijven voor meer verkoop? Een collega, vriend of iemand uit je netwerk? Deel hem gerust!


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Blue Captcha Image
Refresh

*

Volg ConsumPsy op Twitter!

Loop niet langer onze tips over het toepassen van consumenten- psychologie mis. Volg ons op Twitter!

Show Buttons
Hide Buttons