10% hogere omzet in webshop dankzij ankereffect
Zijn we baas in eigen brein? Het eerlijke antwoord is ‘nee’, omdat keuzes die we maken worden beïnvloed zonder dat we het zelf door hebben. Het ‘ankereffect’ is een krachtige onbewuste denkfout van onze hersenen. Wil jij weten hoe dit je keuzeproces beïnvloedt en hoe je het slim kan gebruiken in marketing om een hogere orderwaarde te behalen?
Maud Ebbekink (consumentenpsycholoog) nam een videoblog op om uit te leggen hoe je dankzij het ankereffect een hogere orderwaarde in je webshop kan behalen.
Deze video is onderdeel van onze online training website-optimalisatie
Nuttige video, ik ga hem delen op mijn weblog.
Bedankt voor je compliment Selwyn. Leuk dat je de video gaat delen op je blog. Ik hoop via de weg nog meer marketeers en ondernemers te kunnen inspireren!
Nuttige informatie, dank je voor het delen Maud. Ga het meteen toepassen.
Groet, Jelle