10% hogere omzet in webshop dankzij ankereffect

15 januari 2014 | In Conversie-optimalisatie | 3 reacties

Zijn we baas in eigen brein? Het eerlijke antwoord is ‘nee’, omdat keuzes die we maken worden beïnvloed zonder dat we het zelf door hebben. Het ‘ankereffect’ is een krachtige onbewuste denkfout van onze hersenen. Wil jij weten hoe dit je keuzeproces beïnvloedt en hoe je het slim kan gebruiken in marketing om een hogere orderwaarde te behalen?

Maud Ebbekink (consumentenpsycholoog) nam een videoblog op om uit te leggen hoe je dankzij het ankereffect een hogere orderwaarde in je webshop kan behalen.

 

Deze video is onderdeel van onze online training website-optimalisatie
logo master online overtuigen


3 reacties op “10% hogere omzet in webshop dankzij ankereffect

  1. Bedankt voor je compliment Selwyn. Leuk dat je de video gaat delen op je blog. Ik hoop via de weg nog meer marketeers en ondernemers te kunnen inspireren!